اقدامات دانشگاه اردکان برای مقابله با کرونا

ضدعفونی کردن اماکن دانشگاه اردکان و همت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه اردکان برای رفع آسیب های روان شناختی ناشی از کرونا از جمله اقدامات ضدکرونایی این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ اجرای هرچه بهتر برنامه های مقابله با کروناویروس؛ نهادهای مختلف از جمله دانشگاه اردکان را وارد میدان کرده است.

یکی از این برنامه ها؛ ضد عفونی کردن اماکن و نقاط دانشگاه اردکان با نظارت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی این نهاد و همکاری پرسنل خدوم شهرداری اردکان است.

در اجرای این عملیات بهداشتی؛ کلیه اماکن عمومی دانشگاه شامل سراهای باغ درخشان، مجتمع فرهنگ و نور و همچنین سلف سرویس، آشپزخانه، سازمان مرکزی و دانشکده های دانشگاه اردکان ضد عفونی و گندزدایی شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اردکان نیز ضمن نظارت بر عملیات ضد عفونی اماکن عمومی دانشگاه و قدردانی از زحمات نیروهای خدماتی دانشگاه و شهرداری بر رعایت کلیه اصول بهداشتی در سطح دانشگاه تأکید کرد.

همچنین مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه اردکان با برنامه جامع درمان آسیب‌های روانشناختی ناشی از بحران کرونا آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان و همشهریان است.

به گفته رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه اردکان در این راستا با بهره گیری از مشاوران مجرب به سؤالات نیازمندان به مشاوره از طریق فضای مجازی پاسخ داده می‌شود و کلیه افرادی که در این خصوص سؤالی دارند یا نیازمند مشاوره می باشند می‌توانند پاسخ‌های خود را در کوتاهترین زمان در شبکه اجتماعی به آدرس @anticorona_arduni دریافت کنند.

کد خبر 908977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha