عزم جدی دانشگاه اردکان در تامین زیرساخت های آموزش مجازی

بهجتی از عزم جدی دانشگاه اردکان در تامین زیرساخت های لازم و ضروری در زمینه آموزش مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «فاطمه بهجتی» در اولین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اردکان در سال 1399 که به صورت مجازی برگزار شد با تبریک و تهنیت مجدد سال نو شمسی برای همگان آرزوی صحت، سلامتی و تندرستی کرد.

وی از اقدامات و فعالیت های حوزه معاونت امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در راه اندازی و بهره برداری از سامانه اختصاصی آموزش مجازی این دانشگاه قدردانی، تشکر و تجلیل به عمل آورد.

رئیس دانشگاه اردکان در این رابطه اذعان کرد: حقیقتاً‌ کار بزرگی در این مدت کوتاه صورت گرفته و با رصد مداومی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه‌های دانشگاه‌های مختلف در زمینه آموزش غیر حضوری به عمل می‌آورد می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که در رده دانشگاه‌های همتراز خود جزء برترین‌ها هستیم.

وی با اشاره به عزم جدی دانشگاه اردکان در تأمین زیرساخت‌های لازم در زمینه آموزش مجازی؛ آنرا یک سرمایه‌گذاری در بخش آموزش خواند.

بهجتی ضمن تأکید بر لزوم و ضرورت تداوم روند آموزش‌ غیر حضوری در دانشگاه اردکان از همه اساتید و دانشجویان محصل در این دانشگاه درخواست کرد ضمن حفظ کیفیت آموزشی از تمامی ظرفیت‌های موجود در این سامانه استفاده کنند.

یادآور می شود که بررسی و تصمیم‌ گیری در خصوص بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سند ۲۰ ماده‌ای تداوم و اتمام نیمسال جاری، پایان بخش این نشست پنج ساعته مجازی بود.

کد خبر 912416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha