تولیدکنندگان تجهیزات بهداشتی مورد نیاز؛ کاری جهادی انجام دادند

تابش اذعان کرد: صنایعی که به تولید مواد ضد عفونی، ماسک و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز اقدام کردند، کاری جهادی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا تابش» در ادامه پیگیری‌های مستمر و روزانه خود در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان یزد و اردکان در مذاکره با معاونین وزارت بهداشت و سازمان برنامه بودجه، مسئولان استان و مدیران شهرستان ضمن بررسی وضعیت مقابله با کرونا نسبت به پیگیری در جهت تامین برخی از نیازها و حل مشکلات اقدام کرد.

وی در این تماس ها با تشکر و تجلیل از زحمات، اقدامات و تلاش های کادر پزشکی، پرستاری و تمهیدات مجموعه مسئولان اجرایی، انتظامی و رسانه ای گفت: صنایعی‌ که با تغییر خط تولید و یا ایجاد کارگاه های جدید در کمترین زمان ممکن به تولید مواد ضد عفونی، ماسک و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز اقدام کردند، کاری جهادی انجام دادند و حمایت از آنها وظیفه همگی ما است.

نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از صدا و سیما و رسانه ها در امر خطیر اطلاع رسانی در این ایام؛ تدارک برنامه های متنوع تر با حضور متخصصان برجسته یزدی و مشارکت دادن مردم و صاحب نظران در مباحث مربوطه را خواستار شد.

وی تصریح کرد: برای تقویت اعتبارات دولتی از طریق سازمان برنامه و بودجه و کمک های خیری توسط صنایع همچنان پیگیر خواهم بود.

مدیران بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز در این گفت و گوهای تلفنی؛ کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان از ۱۱۰ نفر به ۵۰ نفر را موید تلاش کادر پزشکی، پرستاری و همکاری آحاد مردم در رعایت ضوابط بهداشتی دانستند.

این مسئولان همچنین تاکید کردند: وسایل و تجهیزات حفاظت بهداشتی کادر پرستاری، پزشکان و مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان عمدتا با کمک صنایع به صورت کامل تامین شده است.

کد خبر 910325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha