لزوم رعایت موازین قانونی و بهداشتی برای سلامت فردی و اجتماعی

تابش اضافه کرد: از مردم استان یزد و شهرستان اردکان می خواهیم تا موازین قانونی و بهداشتی را برای سلامت فردی و اجتماعی رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در گفت و گوهای تلفنی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی با استاندار یزد و متعاقب آن با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (رحمه الله علیه) استان یزد و فرماندار اردکان عنوان شد که طی ده روز گذشته آمار افراد بستری در بیمارستان های استان به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ با کاهش حدود ۲۵ درصدی روبرو بوده است.

همچنین در این گفت و گو ها بیان شد که این آمار موید همراهی حداکثری مردم با دستورالعمل های بهداشتی و رعایت موضوع قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

«محمد رضا تابش» نیز ضمن تقدیر از همراهی قاطبه مردم یزد و اردکان با تصمیمات مسئولان استان و شهرستان، اذعان کرد: همچنان از مردم عزیز استان یزد و همشهریان اردکانی درخواست دارم تا در روز سیزده بدر و تا زمانی که ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام می کند موازین قانونی و بهداشتی را برای سلامت فردی و اجتماعی رعایت کنند و خطر ویروس کرونا جدی گرفته شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش رو از جمله تحریم ها، کاهش قیمت نفت و... در عین حال از دولت خواست تا اقدامات جبرانیِ مختلفی برای کاهش مشکلات اقشار آسیب دیده از وضعیت ماه های اخیر کشور پیش بینی کند.

عضو شورای پول و اعتبار همچنین ابراز امیدواری کرد در جلسه آتی این شورا در راستای کمک به بهبود وضعیت مقابله با کرونا در کشور، تصمیمات موثری اتخاذ شود.

کد خبر 911157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha