امکان بروز چالش جدید کرونا در استان وجود دارد/ سلامت مردم باید محور همه تصمیمات باشد

تابش با تاکید بر اینکه سلامت مردم باید محور کلیه تصمیمات باشد، هشدار داد: امکان بروز چالش جدید به دلیل دریافت برخی گزارشات طی چند روز گذشته که حاکی از رعایت کمتر موازین بهداشتی هست وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا تابش» در ادامه پیگیری های مستمر به منظور رصد وضعیت مقابله با کرونا در استان یزد، شهرستان اردکان و بررسی مسائل و مشکلات موجود، ضمن صحبت با مدیران استانی و شهرستانی؛ با دکتر محمود واعظی، رئیس دفتر رییس جمهوری گفت و گو کرد.

وی در این گفت و گو؛ موارد و مشکلات ارائه شده توسط مدیران استان یزد را به منظور چاره اندیشی و حل، تشریح و درخواست کرد تا گزارش دقیق و صحیحی از واقعیات موجود در کشور، اقدامات انجام شده و در حال انجام مبارزه با کرونا، تحرک چرخه تولید، چگونگی حمایت از آسیب دیدگان و امنیت غذایی مردم توسط‌ وزرا و مسئولان ذیربط در دو جلسه این هفته مجلس ارائه شود.

نماینده مردم اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین در گفت و گو با مدیران اجرایی و درمانی استان و شهرستان با بیان اینکه موج اول این بیماری در استان یزد مهار شده است هشدار داد: همچنان امکان بروز چالش جدید به دلیل دریافت برخی گزارشات طی چند روز گذشته که حاکی از رعایت کمتر موازین بهداشتی هست وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سطح استان یزد تعداد بستری ها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ۱۰ درصد افزایش یافته است و در چند روز گذشته شاهد رشد ۱۵ درصدی بیماران بستری در شهرستان اردکان بودیم گفت: تاکنون متاسفانه ۴۴ نفر از همشهریان اردکانی در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت بیش از پیش ملاحظات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: مجموعه حاکمیت و مردم باید بین مسائل اقتصادی و رعایت اصول بهداشتی به یک توازن برسند که نیاز به تدبیر مسئولان امر و صبر و همراهی مردم، بیش از گذشته ضرورت دارد تا شاهد رفع این بلا و بحران در کشور باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه سلامت مردم می بایست محور همه تصمیمات باشد گفت: شروع به کار یا تداوم فعالیت برخی از کارخانجات تولیدی باید بر اساس پروتکل های ستاد ملی کرونا صورت گیرد تا جان کارگران و نیروهای شاغل در معرض آسیب و تهدید قرار نگیرد.

کد خبر 912966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha