رایزنی برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی یزد

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی به رایزنی برای تخصیص بخشی از اعتبارات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان یزد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا تابش» با دکتر سید حمید پورمحمدی گل سفیدی، معاون امور اقتصادی و هماهنگیِ برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت و گو کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این گفتگوها خواستار تامین بخشی از اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد برای کمک به مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان های استان به ویژه شهرستان اردکان شد.

در این گفتگوها مقرر شد تا پایان ماه جاری، اعتباری از طرف سازمان برنامه و بودجه در قالب کمک به دانشگاه های علوم پزشکی تخصیص یابد و با توجه به وضعیت استان یزد، این اعتبارات در استان به صورت مناسب تری تقویت شود.

با رایزنی های نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی در این گفتگوها؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظرف هفته جاری، اعتباری چند میلیاردی به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد واریز خواهد کرد تا بخشی از نیازهای این استان برای مقابله با کرونا ویروس تامین شود.

همچنین مقرر شد که تعدادی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان از مرکز تهیه و تا هفته آینده در اختیار این بیمارستان قرار گیرد.

کد خبر 911154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha