بهبودی بیش از هزار یزدی از چنگال کرونا ویروس

میرجلیلی از بهبودی هزار و ٢٥٦ نفر از مبتلایان یزدی به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا میرجلیلی» در نشست ستاد استانی ویروس کرونا در محل استانداری یزد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ١٩ در استان،  هزار و یک نفر از هم استانی ها به کرونا ویروس مبتلا شده اند و صد و چهار نفر جان باختند.

وی ادامه داد: هم چنین، هزار و 256 نفر از بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: 479 مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، 214 مورد در میبد، 209 مورد در اردکان و 26 مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

میرجلیلی تصريح کرد: 15 مورد ابتلای قطعی در بهاباد، 15 مورد در مهریز، ٢ مورد در خاتم،24 مورد در بافق، 7 مورد در اشكذر و 10مورد در تفت گزارش شده است.

وی با اشاره به بستری 642  نفر با علائم تنفسی در بیمارستان های استان از ابتدای سال جدید، خاطرنشان کرد: 608 نفر از بیماران بستری بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر  397 نفر در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تعطیلی اصناف غیرضروری و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، تاکید کرد: هم استانی ها از برگزاری دورهمی های خانوادگی و تردد غیرضروری در سطح شهر جدا خودداری کرده و برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا ویروس در خانه بمانند.

کد خبر 909730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha