گفتگوی نماینده مردم اردکان در مجلس با استاندار یزد پیرامون مقابله با کرونا

در گفتگوی تلفنی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با استاندار یزد بر ضرورت قطع زنجیره ارتباطی جهت مقابله با ویروس کرونا و اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در ادامه پیگیری های نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق وزرا و مدیران کشوری پیرامون موضوع حائز اهمیت مقابله با گسترش ویروس کرونا، محمد رضا تابش در گفت و گوی تلفنی با استاندار یزد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) استان یزد ضمن مرور اقدامات و برنامه های در دست اقدام در سطح ملی و منطقه ای بر لزوم قطع زنجیره ارتباطی که عامل گسترش بیماری است و اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت شیوع گسترش کرونا در استان یزد و احتمال اوج آن در طی یکی دو هفته آتی، به طور ویژه به آمارهای موجود و دغدغه های مردمی در شهرستان اردکان اشاره کرد.

تابش در ادامه درخواست کرد تا در جلسه آتی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بخشی از جلسه به طور ویژه به بررسی وضعیت اردکان اختصاص یابد که مقرر شد این جلسه بدین منظور برگزار و فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز حضور یابند.

کد خبر 903359

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha