مذاکرات تلفنی نماینده مردم اردکان در مجلس با مسئولان درمانی

تابش با حضور در کارگروه استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به مذاکرات تلفنی با برخی از مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با این ایپدمی در سطح استان یزد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «دکتر محمد رضا تابش» ضمن عیادت از برخی بیماران بستری شده یزدی از زحمات ستودنیِ کادر درمانی و بهداشتی در سطح کشور به ویژه استان یزد تقدیر، تشکر و تجلیل کرد و در کارگروه و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حضور یافت.

وی با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا نیازمند یک عزم ملی است بر لزوم و ضرورت مراقبت از سلامت عمومی و توجه به امنیت در ابعاد روحی، روانی و جسمی جامعه تاکید و ابراز امیدواری کرد در طی هفته های آینده بر بیماری کرونا فائق می آییم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در چنین بحران هایی در جهان، همیشه رگه هایی از مسائل اقتصادی و سیاسی را مشاهده می کنیم که باید به عنوان یک احتمال مد نظر قرار داد.

وی در ادامه با دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور و تعدادی از مدیران صنعتی یزد برای تامین برخی از امکانات و تجهیزات لازم، بررسی صدور مجوز استفاده از توان آزمایشگاه تجهیز شده استان برای تشخیص بیماری، تامین برخی اقلام دارویی، تقویت اعتبارات و جبران خدمات کادر بهداشتی به خصوص فعالین در خط مقدم مبارزه با این اپیدمی به مذاکرات تلفنی پرداخت.

یادآور می شود که نماینده مردم اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن حضور در بیمارستان مرحوم ضیایی این شهرستان از نزدیک به بررسی روند خدمات رسانی به بیماران به ویژه بخش بیماران حاد تنفسی پرداخت.

کد خبر 901003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha