رعایت موازین بهداشتی مورد توجه همگان قرار گیرد

تابش عنوان کرد: در شرایط مقابله با شیوع ویروس کرونا؛ رعایت موازین بهداشتی به ویژه قطع زنجیره ارتباطی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس مجلس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعضای کمیسیون و تعدادی از نمایندگان در محل صحن علنی خانه ملت برگزار شد و دکتر سعید نمکی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های اتخاذ شده پیرامون مبارزه با ویروس کرونا گزارشی ارائه داد و پیشنهاداتی نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست؛ پیشنهاداتی درباره مقابله موثرتر با این اپیدمی در سطح ملی را تشریح کرد و به طور خاص بر لزوم و ضرورت توجه بیشتر به وضعیت استان یزد به ویژه شهرستان اردکان از جمله تامین امکانات و تجهیزات بهداشتی تاکید کرد.

وی در رابطه با برگزاری این جلسه گفت: در این نشست فوق العاده تاکید شد که قطع زنجیره ارتباطی، عامل مهم مقابله با کرونا و مورد توصیه کارشناسان داخلی و سازمان بهداشت جهانی است.

محمد رضا تابش با اشاره به اینکه باید تصمیمات قاطع مدیریتی و اجرایی برای مهار این بیماری در شهرستان اردکان انجام پذیرد اظهار داشت: مردم و صاحبان صنایع همکاری کاملی برای اجرای برنامه ها داشته باشند.

وی بیان کرد: از خیرین برای اهتمام نسبت به تامین بخشی از تجهیزات و وسایل مورد نیاز مردم به ویژه طبقات تهیدست جامعه سپاسگزاریم و امیدواریم این حرکت انشاءالله تا ریشه کنی بیماری تداوم یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: استان یزد تا رسیدن به نقطه اوج بیماری فاصله دارد بنابراین رعایت موازین بهداشتی به ویژه قطع زنجیره ارتباطی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

گفتنی است که نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جلسه اخیر شورای پول و اعتبار که تصمیماتی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها خصوصا فعالیت‌ها و حِرف خُرد (که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود) اتخاذ شد نیز شرکت و حضور داشت.

کد خبر 903357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha