پیام منتخب اردکان در انتخابات مجلس یازدهم در مورد مبارزه با کرونا

دشتی اردکانی پیامی را خطاب به اقشار مختلف مردم شهرستان اردکان در رابطه با حفظ سلامتی آحاد مردم و مبارزه و مقابله با شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ متن پیام نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

مردم عزیز و آگاه شهرستان اردکان

سلام و ارادت خود را به حضور یکایک شما بزرگواران تقدیم می کنم و آرزومندِ تندرستی، شادکامی و موفقیت همه شما خواهران و برادران ارجمندم در مسیر زندگی هستم.

همانگونه که مستحضرید کشور ما این روزها در حال مبارزه با ویروس کرونا است که می تواند تهدید کننده سلامت هموطنان و همشهریان عزیز باشد.

به عنوان برادر کوچک و منتخب شما مردم عزیز، لازم دیدم نکاتی را در این ارتباط با شما در میان بگذارم.

به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با پیام پدرانه و امیدبخش خود، جانی تازه در کالبد کادر بهداشتی و درمانی کشور دمیدند از همه پرسنل شریف و عزیز بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان که ایثارگرانه و شجاعانه در خط مقدم مبارزه در جهت کنترل و نابودی این بیماری هستند، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

قطعا مردم عزیز اردکان نیز با درک شرایط موجود، قدردانی و سپاسگزاری لازم را از این سربازان کم توقع و عزیز عرصه بهداشت و درمان شهرستان به عمل خواهند آورد.

مردم عزیز شهرستان اردکان!

آنچه باید به عنوان یک خدمتگزار کوچک به استحضار برسانم این است که از همان اولین ساعات بازگشت به تهران، به طور مرتب با مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان و مسئولین این مراکز از جمله ریاست محترم بیمارستان ضیائی اردکان، ریاست محترم دانشکده طب سنتی و تعدادی از متخصصین امر در ارتباطم و گزارش های لازم و روزانه پیرامون وضعیت کنترل، پیشگیری و مقابله با این بیماری در سطح شهرستان اردکان را به دقت رصد می کنم و همان گونه که در روزهای گذشته در ارتباط با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ پیگیر رفع برخی کاستی ها در حوزه تهیه اقلام بهداشتی برای استفاده مردم شریف و پرسنل بزرگوار بیمارستان اردکان بوده ام، امروز نیز این پیگیری ها را تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد.

همچنین مطلعم که تمامی مسئولین محترم شهرستان به ویژه جناب آقای دکتر تابش، نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با جدیت در حال برررسی وضعیت شهرستان و اقدام در جهت رفع مسائل و مشکلات موجود هستند که به جاست از زحمات و تعهد مسئولانه همه این عزیزان به سهم خود تشکر و قدردانی کنم.

به عنوان عضو کوچکی از جامعه رشید شهرستان اردکان از همه همشهریان خواهشمندم که اولا آرامش خود را حفظ نموده و با توکل بر لطف و مهربانی خدای بزرگ و با یاد آن قادر متعال، دل های خود را آرام نمایید چرا که او همواره چاره ساز تمامی مشکلات و برآورنده حاجت حاجتمندان است.

ثانیا نکات بهداشتی اعم از بهداشت فردی و اجتماعی را به دقت مراعات نمایید و از رفت و آمدهای غیر ضروری، دید و بازدیدهای معمول، مسافرت های تفریحی و مباحث این چنینی خودداری فرمایید تا کنترل این ویروس هرچه زودتر امکان پذیر شود و سرایت آن به افراد دیگر به حداقل برسد.

به شما اطمینان می دهم که همه ما با لطف و عنایت خدای متعال و همدلی، تعهد، مسئولیت پذیری، اراده محکم و استوار، حفظ آرامش و پرهیز از استرس نابجا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این ویروس را شکست خواهیم داد و به جریان عادی زندگی برخواهیم گشت.

با همه وجود در کنار شما و مسئولین خدوم هستم و به طور مرتب تمامی گزارش ها، اخبار و رویدادهای مرتبط با این موضوع در سراسر شهرستان را رصد کرده و به سهم خود خدمتگزار شما مردم عزیز خواهم بود.

تندرست و شاد و پیروز باشید

محمدرضا دشتی اردکانی

منتخب مردم عزیز شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 901009

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha