دوران کار جهادی را در اردکان آغاز می کنیم/ لزوم رفع تبعیض از برخی مناطق

دشتی اردکانی ضمن تاکید بر ضرورتِ رفع تبعیض از برخی مناطق، ادامه داد: دوران کار جهادی را در شهرستان اردکان آغاز می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا دشتی» در جمع اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر اردکان حضور یافت و از نزدیک در جریان انتظارات مردم و درخواست های کلان حوزه شهری قرار گرفت.

نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست که به منظور همدلی و تعامل بیش از پیش اعضای شورای اسلامی شهر با منتخب مردم در خانه ملت برگزار شد از حضور در جمع اعضای شورای شهر به عنوان پارلمان محلی ابراز خوشحالی و مسرت کرد.

وی ضمن اشاره به توانمندی های ویژه اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با بیان اینکه به نمایندگی از تک تک مردم به خدمت اعضای این شورا حاضر شده ام، گفت: اعتقاد ما این است که در راه رفع دغدغه ها، تنگناها و مسائل موجود باید از نظرات گوناگون حتی دیدگاه های مخالف نیز بهره جست.

دشتی با بیان اینکه در هنگام رصد مشکلات محلات و مناطق شهری اردکان شاهد گلایه های ساکنین برخی مناطق بوده ایم، اذعان کرد: رفع تبعیض و بی عدالتی از برخی مناطق اردکان نباید از سوی مسئولان شهری و شهرستان مورد غفلت واقع شود.

وی به ضرورت و لزوم در نظر گرفتن منافع مردم و اردکان در زمینه های مختلف اشاره و تاکید کرد: دوران کار جهادی در اردکان را آغاز می کنیم و از همه ظرفیت ها در سطح شهرستان استفاده خواهیم کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر اردکان نیز در سخنانی؛ حضور و شرکت نماینده منتخب مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نشان دهنده عزم جدی وی برای تعامل میان مسئولین اردکان دانستند.

تحقق مقابله با باندبازی، اجرای شایسته سالاری، بهره مندی از نظرات کارشناسی، لزوم یک صدایی مسئولین برای پیگیری امور، حفظ روحیه مجدانه برای مرتفع ساختن مشکلات، ضرورت توجه به شورای اسلامی شهرستان و تقدیر از نگاه فرا جناحی منتخب مردم در انتخابات مجلس یازدهم از جمله مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اردکان در جلسه با محمد رضا دشتی بود.

کد خبر 898877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha