توزیع ۵۴ بسته غذایی بین نیازمندان در اردکان

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردکان از توزیع ۵۴ بسته غذایی بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

«اکبر نوریان» در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد در رابطه با این خبر افزود: توزیع 54 عدد بسته غذایی، هر بسته به ارزش دو میلیون ریال بین نیازمندان به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان آغاز شد.

وی با اشاره به قربانی سه گوسفند به نیت سلامتی حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و کرونایی های سراسر جهان گفت: این بسته های غذایی شامل دو نوع روغن شامل روغن سرخ کردنی و پختنی، دو موع ماکارونی شامل ماکارونی شکل دار و عادی، آب لیمو، رب گوجه، عدس، لوبیا قرمز، سویا، حلوا ارده، ارده و گوشت گرم است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان با بیان این که می‌توان از ظرفیت مناسب و گسترده خادم یاران برای خدمت‌رسانی رضوی به اقشار مختلف مردم استفاده کرد ادامه داد: دفتر آستان قدس رضوی در طول سال و در ایام های مختلف نسبت به رفع مشکلات خانواده های نیازمند برنامه هایی را اجراء می کند که توزیع بسته های غذایی یکی از این برنامه ها است.

امام جمعه، منتخب مردم شهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرمانده گردان حضرت امام حسین (علیه السلام)، فرمانده پادگان حضرت ولی عصر (عج) و مدیر حوزه علمیه حضرت امام صادق (علیه السلام) اردکان از آغاز توزیع این بسته های غذایی بازدید و دیدن کردند.

مسئولان حاضر ضمن اینکه در جریان نحوه توزیع بسته های غذایی قرار گرفتند از اقدامات و فعالیت های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی برای حمایت از نیازمندان تقدیر، تشکر و تجلیل به عمل آوردند.

کد خبر 914671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha