مردم اردکان به پویش حمایت از مدافعان سلامت پیوستند

مردم اردکان با واریز کمک های قابل توجه به حساب موسسه خیریه بیمارستان ضیایی این شهرستان به پویش حمایت از مدافعان سلامت پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در شرایط فعلی می توان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را به عنوان طلایه داران جبهه مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا دانست.

پس از انتشار فراخوان ها برای کمک مردم و خیرین نیک اندیش به موسسه خیریه بیمارستان ضیایی اردکان؛ گروه ها و اقشار گوناگون و قدرشناس شهرستان به صورت گسترده به واریز کمک های خداپسندانه خود پرداختند.

پزشکان، متخصصین درمانی، صندوق های خیریه، شرکت های صنعتی، صنایع، موسسات مردم نهاد، بنیادها، خیرین، ساکنین مناطق شهری، نقاط گوناگون شهرستان (بخش های عقدا، خرانق، شهر احمدآباد، ترک آباد و...)، شرکت های حمل و نقل از جمله این دسته بودند.

همچنین کارمندان، شرکت های کاشی و سرامیک، خانواده های شهداء، ایثارگران، جمعی از خانواده های متوفیان و... ضمن واریز کمک های گسترده برای تامین تجهیزات، تسهیلات درمانی مورد نیاز بیمارستان ضیایی و تامین پشتیبانی های لازم برای پرستاران و کادر درمانی اردکان به پویش حمایت از مدافعان سلامت پیوستند.

موسسه خیریه بیمارستان مرحوم ضیایی شهرستان اردکان نیز در پیام هایی از حمایت های قابل توجه مردم اردکان تشکر و تقدیر کرد.

یادآور می شود که مردم نیکوکار و خیراندیش می توانند مبالغ و کمک های مورد نظر خود را به شماره کارت 6037997599095453 و یا شماره حساب 0112652698007 (بانک ملی ایران شعبه آموزش و پرورش اردکان) به نام موسسه خیریه بیمارستان ضیایی واریز کنند.

کد خبر 909599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha