همه باید برای مقابله با کرونا دغدغه داشته باشیم

حجت‌الاسلام شاکر اذعان کرد: همه باید دغدغه داشته باشیم و به دستورات بهداشتی و پیشنهادات مسئولین مربوطه اهمیت دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر» پس از حضور و بازدید اخیر از بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان در پیامی تصویری که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد برای همگان به ویژه خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده های صبور آنان آرزوی صحت، سلامت، تندرستی و عافیت کرد.

وی افزود: در این بازدید از بیماران بستری در بیمارستان ضیایی اردکان عیادت کردیم و به جهادگران عرصه سلامت از جمله پرستاران، پزشکان، کادر درمانی و خادمان مردم در بیمارستان این شهرستان خداقوت و خسته نباشید گفتیم.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه در شرایط خاصی قرار داریم که کشورمان، استان و شهرستان اردکان درگیر مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا است گفت: همه باید دغدغه داشته باشیم و به دستورات بهداشتی و پیشنهادات مسئولین مربوطه اهمیت دهیم و آنها را جامه عمل بپوشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از این موضوع عبور کنیم و مشکلات و گرفتاری برای خودمان و دیگران پدید نیاید اظهار داشت: از اصناف و بازاریان که در این ایام همکاری کرده اند تشکر می کنم و درخواست دارم تا همکاری خود را ادامه دهند تا هرچه زودتر این شرایط خاص به پایان برسد.

حجت‌الاسلام شاکر در پایان برای بهبود کلیه بیماران به ویژه بیماران مبتلا به این ویروس شفای عاجل طلب کرد و یادآور شد: یاد و نام همه درگذشتگان در سال گذشته، والدین برخی از شهدای والامقام که به رحمت خدا رفتند و درگذشتگان به دلیل ابتلا به این بیماری را گرامی می داریم و از درگاه الهی برای آنان درخواست علو درجات را داریم.

کد خبر 911167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha