فراخوان حضور داوطلبین بسیجی برای همکاری با بیمارستان اردکان

بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان برای حضور داوطلبین بسیجی در جهت همکاری با بیمارستان ضیایی در مقابله با ویروس کرونا فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در فراخوان صادره از سوی بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان، آمده است: با توجه به اینکه از اول اسفند ماه سال جاری به طور ناگهانی بیماری کووید ۱۹ در اردکان شیوع پیدا کرده و منجر به بستری شدن تعداد زیادی از بیماران در بیمارستان شده است و از آنجایی که بهترین راه کنترل و جلوگیری از انتقال این بیماری، قطع زنجیره انتقال می باشد؛ برای تحقق این امر، بیماران بستری در بخش ها می بایستی بدون همراه (پادار) باشند.

لذا به دلیل اینکه اکثر این بیماران سالمند بوده و نیاز به دریافت خدمات مراقبتی که قبلا توسط همراه بیمار انجام میشد را دارند و نظر به حجم بالای کار و کمبود شدید نیروی انسانی، ارائه این گونه خدمات مراقبتی برای کارکنان بیمارستان بسیار سخت و دشوار شده و علیرغم تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه، نیازمند همراهی و کمک داوطلبین عزیز هستند.

از کلیه خواهران و برادران ایثارگری که تمایل به شرکت در این امر جهادی و خداپسندانه را دارند دعوت به عمل می آید با مراجعه به دفتر مدیریت بیمارستان و ثبت نام و دریافت آموزش های لازم، یار و‌ همراه مدافعان سلامت شوند.

داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 03531522001 و یا ۰۹۱۳۷۰۸۷۰۱۸ تماس حاصل کنند.

کد خبر 907137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha