تدبیر جدید شورای شهر اردکان در وضعیت مبارزه با کرونا

شورای اسلامی شهر اردکان مصوب کرد که کلیه عوارض و بهای خدمات اردکانی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ طبق تعرفه سال ۹۸ محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد جواد شاکر» ضمن تشریح این خبر بیان کرد: در جلسه فوق العاده اعضاي شوراي اسلامي شهر اردکان مصوب شد که در راستای مساعدت به شهروندان اردکانی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا و عدم مراجعه به شهرداری اردکان در این برهه حساس، کلیه عوارض و بهای خدمات سال آینده همشهریان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ طبق تعرفه سال ۹۸ محاسبه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان افزود: با توجه به مصوبه فوق، استدعا داريم شهروندان در خانه بمانند و نگران افزایش نرخ عوارض و بهای خدمات شهرداری اردکان در اوايل سال آينده نباشند.

گفتنی است که فعالیت های گوناگون و عزم جدی نهادها و مسئولین شهرستان اردکان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد از جمله اینکه به ‌منظور اتخاذ تصمیمات مناسب در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح جامعه، نشست مشترک شورای تأمین و کمیته پیش‌گیری و مبارزه با ویروس کرونای شهرستان اردکان برگزار شد و مصوب شد که تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ، عدم برگزاری تجمعات و نماز جماعت در مساجد به مدت یک هفته صورت پذیرد.

کد خبر 902749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha