اقدامات شهرداری اردکان برای مقابله با کرونا

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اردکان، اقدامات شهرداری برای مقابله با شیوع کرونا در اردکان را تشریح کرد.

«عباس امیری» در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ایام پرفیض، سفارش شده و روح بخش ماه رجب المرجب بر لزوم دقت شهروندان اردکانی در جهت جلوگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا تاکید کرد.

وی گفت: شهرداری اردکان تدابیر لازم را جهت مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در محوطه اداری و سرویس های خدمات عمومی انجام داده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اردکان تصریح کرد: ضد عفونی کردن ساختمان اداری، نصب جا مایع ضد عفونی کننده جهت سرویس های بهداشتی، تهیه ژل ضد عفونی کننده برای کلیه پرسنل و کارکنان، تهیه و توزیع برشور رعایت موارد ایمنی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس، ضد عفونی کردن سه نوبته سرویس های بهداشتی عمومی، ضد عفونی کردن سرویس های حمل و نقل عمومی و... از جمله اقدامات شهرداری اردکان برای جلوگیری از شیوع کرونا بوده است.

یادآور می شود که رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز پیش از این تاکید کرده بود شهرداری موظف است هر گونه اقدامی در راستای رعایت نکات ایـمنی و خدمـات شـهری از جمله شست و شوی بهداشتی وسایل بازی و همچنین تجهیز سرویس های بهداشتی همگانی جـهت پیشگیری از ویروس کرونا انجام دهد.

کد خبر 899204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha