استقبال مردم اردکان از درگاه فروش اینترنتی اقلام بهداشتی

طرح فروش اینترنتی و آنلاین اقلام بهداشتی توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان با استقبال و رضایت مردم همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان که از زمان آغاز به کار خود با همیاری و همکاری آحاد و اقشار مختلف مردم به فعالیت های گوناگونی پرداخته است؛ درگاه فروش اینترنتی اقلام بهداشتی کاربردی را به صورت آنلاین راه اندازی کرد.

مراجعین می توانند پس از مراجعه به سایت ArdakanACV.ir اقدام به ثبت سفارش کنند بدین صورت که پس از ورود به بخش ثبت نام؛ اطلاعات خود را ثبت کرده، مراحل پرداخت هزینه را انجام دهند و منتظر دریافت اقلام تنها چند ساعت پس از سفارش باشند.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان در اطلاعیه ای نکاتی در رابطه با این درگاه فروش ذکر کرد از جمله اینکه با توجه به پیش بینی های انجام شده به دلیل حجم بالای درخواست، اقلام بهداشتی سفارش داده شده مخاطبان به نوبت ارسال خواهد شد و هر فرد نیز در طی هفته صرفا یک بار قادر به خرید است.

همچنین ضمن تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی به صورت روزانه از سوی ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان شارژ می شوند از مردم خواسته شده است تا به تعداد مورد نیاز خود، اقلام را خریداری کنند.

از جمله نکات قابل توجه این است که این ستاد مردم نهاد؛ محصولات را به صورت رایگان در بین گروه های پرخطر، آسیب پذیر و بخش های اردکان توزیع کرده است و بخشی از اقلام بهداشتی به صورت قیمت تمام شده در اختیار شهروندان اردکانی از طریق این درگاه اینترنتی قرار می گیرد.

کد خبر 904709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha