اقدامات جهادی واحد تولیدی آداک دوخت نزد خدا مأجور است

دشتی اذعان کرد: اقدامات و فعالیت های جهادگونه واحد تولیدی آداک دوخت در راه اندازی خط تولید ماسک نزد خداوند مأجور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ منتخب مردم اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از خط تولید ماسک پارچه ای در شرکت آداک دوخت این شهرستان از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

وی در این برنامه در جریان اقدامات و کوشش های شرکت آداک دوخت برای تولید ماسک به عنوان یکی از اقلام ضروریِ بهداشتی در شرایط پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

«محمد رضا دشتی اردکانی» در این بازدید از زحمات ستودنی مدیریت و دست اندرکاران شرکت آداک دوخت قدردانی کرد و گفت: فعالیت های تلاشگران و کارکنان این واحد تولیدی در حالی صورت می گیرد که در آستانه فرا رسیدن نوروز 99 هستیم و این، ارزش و اهمیت کار آنان را بیشتر کرده است.

وی با اشاره به زحمات جمعی از بانوان در شرکت آداک دوخت به صورت مداوم، تصریح کرد: اقدامات این شرکت در نزد خداوند متعال مأجور است و پاداش زیادی دارد.

منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های این واحد تولیدی که خط تولید ماسک را راه اندازی کرده است، کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که همگی در تلاش برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه هستند نوعی جهاد محسوب می شود.

کد خبر 906041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha