تسلیت منتخب مردم اردکان در مجلس یازدهم به خانواده داغدار سیل اخیر در خرانق/ از بروز مجدد چنین حوادث تلخی جلوگیری شود

دشتی اردکانی با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده داغدار حادثه اخیر سیل جاده چک چک شهرستان اردکان بر لزوم جلوگیری از بروز مجدد چنین حوادث تلخ و جانکاهی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا دشتی اردکانی» در این پیام ابراز کرد: در روز میلاد باسعادت حضرت قائم آل محمد (ص)، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در این ایامی که بیش از هر زمان دیگر به همبستگی، انسجام و امید نیازمندیم؛ خبر تلخ و جانکاه حادثه گرفتار شدن خانواده محترم کمالی در سیل دیروز جاده خرانق و کشته شدن دو فرزند عزیز این خانواده در این حادثه، کام مردم اردکان را تلخ و همگان را متاثر کرد.

وی اضافه کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به این پدر و مادر داغدار و آرزوی بهبودی و تندرستی برای ایشان، عاجزانه از تمامی هم شهرستانی های بزرگوار می خواهم که در این روزها به هشدارها و اطلاع رسانی های موجود هم در حوزه مدیریت و کنترل بحران کرونا و هم پیرامون مسائل جوی توجه کنند تا از بروز مجدد چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

منتخب مردم شهرستان اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از مسئولین امر به ویژه دادستان محترم خواهشمندم تا ضمن بررسی دقیق این حادثه، قصور و اهمال احتمالی اشخاص حقیقی و دستگاه های حقوقی مرتبط با رویداد این واقعه تلخ مشخص شده و گزارش کامل آن به استحضار مردم شریف شهرستان اردکان برسد تا راه بر تکرار این وقایع جانکاه بسته شود.

وی در پایان تصریح کرد: از خدای بزرگ برای همه بازماندگان، طلب صبر و اجر دارم و امیدوارم به برکت صاحب این روز عزیز، روان این دو کودک معصوم بر سفره شفاعت و مهربانی بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) میهمان باشند.

کد خبر 914666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha