برگزاری مسابقه کتابخوانی در اردکان

مسابقه بزرگ کتابخوانی به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در روزهایی که بر لزوم ماندن افراد از جمله دانش آموزان در منازل و پیشگیری از تردد غیر ضروری در سطح شهرها، معاونت امور پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان اقدام به برگزاری مسابقه برگزاری کتابخوانی «چگونه یک نماز خوب بخوانیم» کرده است.

این مسابقه کتابخوانی که ویژه جامعه دانش آموزی اردکان است و به صورت مجازی برگزار می شود دارای جوایز ارزشمند و نفیسی بوده و در هر مقطع و جنسیت، جوایز مجزایی از سوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان اهداء خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از طریق کانال های فعال پاتوق کتاب اردکان در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی اعم از سروش، بله و ایتا به آدرس @patogh_ketab_ardakan به این کتاب که اثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان است دسترسی پیدا کرده و آنرا با تخفیف خریداری کنند.

همچنین به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان، محتوای صوتی کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم به صورت رایگان در فضای مجازی در دسترس دانش آموزان اردکانی قرار گرفته است.

دانش آموزان علاقه مند جهت شرکت در مسابقه می بایستی پس از دسترسی به کتاب و محتوای صوتی (که هرکدام دارای پنج فصل هستند) از هر فصل، با بیان خود و به صورت ضبط صدا، حداکثر در سه دقیقه، به خلاصه مهمترین مطالب و بیان حس خود بپردازند.

از علاقه مندان خواسته شده است نام و نام خانوادگی و دبیرستان محصل تحصیل خود را در ابتدای صوت های ارسالی اعلام کنند و تا پانزدهم فروردین ماه سال 1399؛ آثار خود را به آدرس  @Fadakarmasoudارسال کنند.

لازم به ذکر است علاوه بر اجرای این طرح؛ فرهنگیان، دانشجومعلمان و دانش آموزان اردکانی هم چنان به صورت وسیع در کمپین «من در خانه می مانم» شرکت می کنند.

کد خبر 909320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha