شهید دستغیب عالمی فرهیخته، انسانی کامل و بزرگ بود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: شهید دستغیب عالمی فرهیخته، انسانی کامل و بزرگ بود که وصف او در کلام نمی گنجد و بر ماست که راه این بزرگوار را ادامه داده و از کلام وی پیروی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، اسحاق رائیجی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان فارس با اشاره به بیستم آذرماه سالروز شهادت شهید آیت الله دستغیب، با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) درباره این شهید بزرگوار که فرمودند"مسجد و محراب شیراز نوای این شهید را از یاد نمی برند"، گفت: شهید بزرگوار آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، یکی از شهدای محراب بعد از انقلاب است که جا دارد برای شناخت این عزیز از کلام رهبر کبیر انقلاب استفاده کنیم.


وی افزود: شهید دستغیب عالمی فرهیخته، انسانی کامل و بزرگ بود که وصف او در کلام نمی گنجد و بر ماست که راه این بزرگوار را ادامه داده و از کلام وی پیروی کنیم.


سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به بسیج و بسیجیان، خاطر نشان کرد: در فضای اداری خودمان باید روح بسیج و بسیجی دمیده شود و کارمندانی که بسیجی قلمداد می شوند وظیفه ای 2 چندان دارند و باید علاوه بر وظیفه ذاتی خود باید بر وظیفه بسیجی خود عمل کند.


رائیجی اضافه کرد: بیش از نیمی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در مراکز استان ها در زمره بسیجیان محسوب می شوند و در این سازمان حداکثر 80 در صد ایثارگر و فرزندان جانباز و یا آزاده به حساب می آیند.


خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از بسیجیان فعال تجلیل به عمل آمد و این برنامه به همت بسیج جوادالائمه (ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز وابسته به ناحیه سپاه ثارالله (ع) این شهرستان در سازمان تامین اجتماعی برگزار شده بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 90074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha