بچه‌های مسجد وارد عرصه مبارزه با کرونا شوند

ذوالقدر با تاکید بر همدلی در کشور برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: بچه‌های مسجد به صورت داوطلبانه وارد عرصه شوند و با استفاده‌ از سامانه فهما در مورد این بیماری، نحوه انتقال آن و چگونگی پیشگیری از این بیماری اطلاع‌رسانی کنند. ​

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سیده فاطمه ذوالقدر» با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم مقابله با این بیماری گفت: در شرایط فعلی که کشور در چنین شرایطی به سر می‌برد قطعا تلاش و همکاری مسوولان، نهادها، دستگاه‌ها و مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری امری لازم و ضروری است.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همدلی در کشور در شرایط فعلی اظهار کرد: از جمله نهادهایی که در شرایط فعلی می‌توانند نقش به‌سزایی داشته باشند کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور هستند که با استفاده از امکاناتی مانند سامانه فهما می‌توانند در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را در اختیار هموطنان‌مان قرار دهند.

 

وی تاکید کرد: بچه‌های مسجد باید به صورت داوطلبانه وارد عرصه شوند و در این زمینه و با استفاده‌ از سامانه فهما در مورد این بیماری، نحوه انتقال آن، چگونگی پیشگیری از این بیماری و سایر موارد اطلاع‌رسانی کنند و در امر آموزش، کمک‌رسان سیستم بهداشت و درمان کشور باشند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا با همدلی و وحدت از سد این بیماری عبور خواهیم کردیم، گفت: در حال حاضر فضای مجازی این امکان را برای تک تک افراد جامعه فراهم می‌کند که در جریان اطلاعات لازم در رابطه با این بیماری قرار گیرند و آموزش‌های لازم هم در این راستا از طریق فضای مجازی فراهم شده است، ما باید تمام تلاش و امکانات خود در این فضا را داشته باشیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

 

وی گفت: این انتظار از بچه‌های مسجد می‌رود که تمام تلاش خود در این فضا را برای آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق سامانه فهما انجام دهند، تجربه در حوزه اینگونه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و بچه‌های مسجد ثابت کرده است که آنها می‌توانند موفق عمل کنند و امیدواریم در این حوزه نیز با تلاش مستمر موفق عمل کنند.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با تشکر و قدردانی از کادر درمانی و پزشکی کشور گفت: ما از بچه‌های مسجد می خواهیم که ضمن آموزش و اطلاع رسانی در مورد این بیماری در مورد مجاهدت و تلاش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های کشور نیز اطلاع‌رسانی ها را داشته باشند که مردم در جریان تلاش این جهادگران قرار گیرند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

 

کد خبر 902254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha