ولایت پذیری شهید دستغیب الگویی برای جامعه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دستغیب، تاکید کرد: ولایت پذیری این شهید بزرگوار باید الگویی برای جامعه اسلامی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدرضا حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم، صبح امروز (21 آذر) در مراسم سالگرد شهادت آیت الله دستغیب با تشریح رشادت های این شهید بزرگوار، گفت: یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن نام آنان یک وظیفه است که همگان باید به آن توجه داشته باشند زیرا این شهید محراب دلباخته امام و انقلاب و یک معلم اخلاق به تمام معنا بود.

 

وی با بیان اینکه ولایت پذیری شهید دستغیب الگویی برای جامعه است، افزود: شهید دستغیب مظهر مردمداری و ارادت به اهل بیت(ع) بود و همه ما باید از ولایت پذیری او از امام راحل درس بگیریم.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم باید زندگی شهید دستغیب را مبنای راه و هدف خویش قرار دهند، اظهار داشت: با توجه به رشادت‌ ها، جهتگیری صحیح در زندگی، جهاد در راه خدا و ولایتی بودن شهید دستغیب، شهادت نیز مزدی بود که خداوند به او عطا کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: این عالم وارسته از ارکان مهم انقلاب بود و منطقه فارس به برکت وجود او در انقلاب پیشگام شد و از همان سال های ابتدای حرکت های انقلابی، ایشان برنامه های اسلامی را بر ضد طاغوت با درایت رهبری کرد.

 

این مراسم با مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 90298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha