تدوین طرح جامع مقابله با کرونا/ فعالیت دست فروش ها ممنوع!

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: باید پیش نویس طرح جامع مقابله با کرونا تا آخر همین هفته به صورت عملیاتی آماده ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» امروز در کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس بر تدوین پیش نویس طرح جامع مقابله با کرونا تا آخر همین هفته و به صورت عملیاتی تأکید کرد.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه حوزه پزشکی یک بخش مرتبط با این طرح است، افزود: در این طرح باید مسئله سازماندهی در روستاها و مبادی ورودی روستاها دیده شود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت ممنوعیت کار دستفروش ها اشاره کرد و گفت: در این بخش با کسی تعارف نداریم و این مصوبه باید به تمامی شهرداری ها ابلاغ شود تا با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

 

شجاعی همچنین به راه اندازی اپلیکیشن «سروینا» در قالب خرید اینترنتی اشاره کرد و افزود: در این اپلیکیشن سه هزارو 400 قلم کالا وجود دارد و شرکت های مسئول باید در به روز رسانی این کالاها همت کنند.

 

عدم تردد اتوبوس های جاده ای در سطح شهرها، عدم استفاده رانندگان از نازل های سوخت گیری و تأکید بر انجام آن از سوی متصدی پمپ بنزین و پذیرا نبودن استان از مهمان های نوروزی از دیگر تأکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

کد خبر 903626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha