واریز ۴۰ میلیون تومان توسط عضو کانون حضرت ابوالفضل(ع) روستای برم سبز

یکی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در عملی خیرخواهانه، متفاوت از سایر فعالیت هایی که در زمینه بیماران کرونایی صورت می گیرد، به حوزه ورود پیدا کرده است.

 خبرگزاری شبستان ___ یاسوج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

 

این روزها هر شخص، نهاد و ارگانی اعم از نیروهای سپاه، ارتش، گروه های جهادی و مردمی، سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا ابتدا در راستای ضدعفونی مساجد و فضای کانون تلاش کرده و سپس به یاری مردم شتافتند.

 

بانوان در قالب گروه های جهادی مشغول دوخت ماسک های پارچه ای و توزیع در بین مناطق محروم هستند و بسیاری از جوانان پسر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای سم پاشی و ضدعفونی محیط شهرها به ویژه در مناطق محروم و روستاها مشارکت دارند.

 

برخی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم با حضور در پایگاه های گروه های بهداشتی سطح استان، در راستای کمک به مردم و شبکه بهداشت و درمان استان و همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی تلاش می کنند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خودجوش و مردمی سطح مسجد و کانون ها، شهرها و روستاها را ضدعفونی می کنند و در سطح گسترده جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و هم افزایی بیشتر فعالیت داشته اند.

 

ارائه بسته آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش آموزشِ الکترونیک سامانه «بچه‌های مسجد» ویژه اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد نیز از دیگر برنامه های اعضای کانون هاست.

 

در این بخش محتوای آموزشی تجهیز کانون‌ ها و کتابخانه‌ های مساجد به امکانات و لوازم بهداشتی مقابله با کرونا با استفاده از ظرفیت ‌های مردمی و خیرین مساجد، تولید و نشر محتوا از طریق فضای مجازی و پیام ‌رسان‌ها در قالب عکس، عکس ‌نوشته، اینفوگرافی، موشن، فایل صوتی و تصویری، جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

یکی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در عملی خیرخواهانه، متفاوت از سایر فعالیت هایی که در زمینه بیماران کرونایی صورت می گیرد، به حوزه ورود پیدا کرده است.

 

این عضو کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل(علیه السلام) روستای برم سبز شهر سوق که خواست نامش فاش نشود، مبلغ 40 میلیون تومان به حساب تعیین شده برای حمایت و درمان بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان شهید جلیل یاسوج که به عنوان مرکز درمان این بیماران در استان تعیین شده، واریز کرد.

وی به هدف خود از واریز این مبلغ اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج و رصد وضعیت بیماران از نزدیک، تصمیم به این کار گرفتم.

 

وی از افراد دارای تمکن مالی خواست، با توجه به اینکه بیمارستان شهید جلیل یاسوج تازه تاسیس بوده و دارای ردیف بودجه خاصی نیست، با کمک های خود به حساب تعیین شده، نیازمندان را حمایت و در جهت تامین اقلام مورد نیاز برای رسیدگی بیشتر به بیماران کرونایی، اقدام کنند.  

 

شایان ذکر است، این عضو کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل(علیه السلام) روستای برم سبز شهر سوق بارها بدون به جا گذاشتن نام و نشانی از خود، اقدام به انجام کارهای خیرخواهانه و کمک به نیازمندان کرده است.

کد خبر 904305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha