بازدید نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه تولید ماسک جوانان انقلابی استان

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه تولید ماسک جوانان انقلابی این استان در یاسوج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آیت الله سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز از کارگاه تولید ماسک جوانان انقلابی استان که در یاسوج مشغول انجام این فعالیت خیرخواهانه هستند، بازدید کرد.

 

در این بازدید حجت الاسلام افتخاری، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام «ابراهیم بهشت»، رئیس حوزه علمیه یاسوج و جمعی از طلاب و روحانیون «آیت الله سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج را همراهی کردند.

 

«آیت الله سید نصیر حسینی» در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ های خودجوش جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این کارها ذخیره قیامت انسان‌ ها محسوب می شود و همه در کنار هم تلاش می‌ کنند تا این میهمان ناخوانده هرچه زودتر از بین برود.

 

نماینده ولی‌ فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این کارگاه با هدف تولید ماسک برای نیازمندان فعالیت دارد که از زحمت همه کسانی مشغول هستند قدردانی می‌ کنم.

 

«علی مودّت» از جوانان آتش به اختیار و مدیران کانون های فرهنگی مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این کارگاه به خبرنگار شبستان در یاسوج، گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و کمبود اقلام بهداشتی از جمله ماسک، جوانان انقلابی و مسجدی با همکاری کانون فرهنگی، هنری احقاف شهر یاسوج و حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) و موسسه خیریه کوثر مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری احقاف و از اعضای این گروه با تشریح این اقدام دسته جمعی، اظهار داشت: با هدف پیشگیری و لزوم مبارزه با این ویروس مخرب، بر خود لازم دیدیم که به کمک مردم و مسئولین بشتابیم و با راه اندازی کارگاهی برای تولید اولیه، ۵۰ هزار عدد ماسک برای توزیع در بین قشرهای آسیب پذیر اقدام کنیم.

 

این استاد دانشگاه یادآور شد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار، کمک هایی به این مجموعه داشتند، ولی دست یاری به سوی هم وطنان دراز می کنیم و تقاضای کمک و همکاری را داریم تا بتوانیم این عمل خداپسندانه را به سرانجام برسانیم.

 

مودت خاطرنشان کرد: اگر بزرگوارانی قصد کمک مالی برای خرید اقلام به این گروه را داشته باشد، می توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۴۷۹۵۰۰۷۸۸ به نام علی مودّت یا کارت به شماره 6273811142341699 به نام مراد دیودوست واریز کنند و در این کار خیر شریک باشند تا ان شاء الله به یاری خداوند و کمک خیرین کرونا ویروس را شکست خواهیم داد.

 

شایان ذکر است، این کارگاه به همت تلاش خودجوش جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری کانون فرهنگی و هنری احقاف برای تولید ۵۰ هزار ماسک جهت توزیع در مناطق محروم آغاز به کار کرده است.

کد خبر 906408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha