تعطیلی تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد تا اطلاع ثانوی

کاظمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدحسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگاران استان یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی، تعداد بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان را بیش از ۱۰ مورد اعلام کرد و افزود: آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر محمد (ع)  و امامزاده جعفر (ع) نیز تعطیل هستند.

کاظمی ادامه داد: همچنین برای حمایت از خانواده‌هایی که درگیر بیماری کرونا هستند، بسته‌های نان خشک تهیه شد و با همکاری نیروهای جهادی مردمی تحویل آنها می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه یزد یادآور شد: روزانه ۳۰ تا ۶۰ هزار عدد ماسک تولید و با اولویت بیمارستان‌ها در حال توزیع است و این تعداد با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و استفاده از ظرفیت امامزادگان برای ساماندهی خیاطی‌های خانگی انجام می‌شود.

کاظمی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان تاکنون ۱۰ تن مواد ضدعفونی به نسبت یک لیتر در ۵۰ لیتر آب، محلول تهیه شد و در مرحله اول اقدام به ضد عفونی فضای مساجد و امامزادگان شد و در اولویت بعد در معابر عمومی مورد استفاده قرار گرفت و بخشی از آن نیز در مناطق محروم استان توزیع شد.

کد خبر 906451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha