روحیه ایثارگری اعضای کانون های مساجد در مبارزه با کرونا مشهود است

ابدالی تکلو گفت: مسئولیت پذیری، انسان دوستی و روحیه ایثارگری بچه های مسجد در عرصه کنونی خود را به خوبی نشان داده، به گونه ای که بسیاری از اعضای کانون های مساجد داوطلبانه برای مراقبت از بیماران کرونایی به یاری مدافعان سلامت شتافته اند.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: اعضای کانون های مساجد خراسان رضوی با توجه به تاکید حضرت آیت الله خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید مبنی بر وجود بکارگیری دستورالعمل های بهداشتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس در کنار مردم خواهند بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: مسئولیت پذیری، انسان دوستی و روحیه ایثارگری بچه های مسجد در عرصه کنونی خود را به خوبی نشان داده، به گونه ای که بسیاری از اعضای کانون های مساجد داوطلبانه برای مراقبت از بیماران کرونایی به یاری مدافعان سلامت شتافته اند.

 

وی ادامه داد:ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای آموزش و اطلاع‌رسانی و باز نشر اخبار و اطلاعات از منابع موثق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا حد زیادی می تواند در کاهش هیجانات، هراس و نگرانی مردم از شیوع این بیماری کمک ‌کند.

 

ابدالی تکلو اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در این برهه از زمان با احساس تکلیف در کنار دیگر ارکان مساجد ترویج آموزش، نظافت و بهداشت فردی و جمعی، کمک به تقویت روحیه مردم و نمازگزاران، تقویت بعد معنوی جهت عرض نیاز به درگاه باری تعالی و استمداد از الطاف الهی برای رفع بلا از جامعه را در صدر فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ویروس گفت: کرونا باعث شد تا در کنار پزشکان، پرستاران و کادر درمان که شبانه‌روز خستگی‌ناپذیر و پرتلاش در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند، عیار ادعای عاشقی بچه‌های مسجد و جهادگران و خادمان ملت نشان داده شود.

کد خبر 907207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha