اجرای طرح نسیم مهر رضوی با هدف حمایت از مدافعان سلامت در یزد / بیمارستان های یزد میزبان پرچم مطهر رضوی

رحیمی نسب با بیان اینکه بیمارستان های یزد میزبان پرچم مطهر رضوی خواهند بود، گفت: طرح نسیم مهر رضوی با هدف حمایت از مدافعان سلامت در یزد برگزار می شود.

«محمد حسین رحیمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با بیان اینکه کادر درمانی در طول سال تلاش های بسیاری را برای سلامت مردم انجام می دهند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد، گفت: آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی در راستای حمایت از مدافعان سلامت طرحی را با عنوان نسیم مهر رضوی در استانها به اجرا در می آورد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان یزد ادامه داد: در این طرح خادمیاران رضوی همراه با پرچم متبرک گنبد امام رضا علیه السلام در بیمارستان ها حضور پیدا می کنند و با ذکر توسل فضای معنوی را برای تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی اجرا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: سعی می شود در صورت همکاری ستاد مقابله با بیماری کرونا، بیماران و کادر بیمارستان های که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند میهمان غذای تبرکی آستان مقدس حرم رضوی قرار گیرند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان یزد از مسولین دانشگاه علوم پزشکی استان یزد خواست تا در این زمینه همکاری کنند تا این طرح در استان یزد نیز اجرا شود.

کد خبر 907669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha