نشست ستاد استانی کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی در یزد برگزار شد

نشست ستاد استانی کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست ستاد استانی کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور محمد علی طالبی استاندار یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم گفت:  طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه آغاز شده است و جلسه کنونی ستاد کرونا به منظور ارزیابی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای گذشته برگزار شده است.

وی افزود: نشست ویدیو کنفرانسی با فرمانداران داشتیم که نشان از موفقیت اجرای این طرح در شهرستان های استان داشت.

طالبی بیان کرد: تعداد قابل توجهی از مسافران غیر بومی در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورودی شهرستان های استان  بازگردانده شدند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در تعطیلات پیش رو معابر برون شهری استان و تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای استان مسدود خواهد شد.

طالبی ادامه داد: روستاها تنها پذیرای ساکنان دائمی خود هستند و پذیرا ساکنان فصلی و دارای ویلا در روستا نخواهند بود.

وی افزود: خروج و تردد از روستاها در ایام 12 تا 15 فروردین تنها در مورد اضطراری ممکن خواهد بود و حتی اهالی روستا بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند.

استاندار یزد گفت: توقف خودرو در کنار پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان ها ممنوع بوده و مشمول جریمه خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با این کنترل ها شاهد سیر نزولی مبتلايان به کرونا در استان باشیم.

طالبی بیان کرد: در زمینه اتباع بیگانه تصمیمات ویژه ای گرفته شد که بر این اساس  پایش، بررسی و درمان اتباع در دستور کار استان است.

استاندار یزد گفت: تردد خارج از شهر فقط برای افرادی که به دلیل نیاز شغلی مجبور به خروج هستند ممکن بوده و اجازه خروج منوط به ارائه مدارک لازم است که این مدارک در قالب کارت تردد از سوی دستگاه های زیربط صادر می‌شود.

وی افزود: هرگونه آذین بندی برای جشن های شعبانیه تنها با مجوز شهرداری ممکن بوده و برپایی ایستگاه های جشن و توزیع شربت و شیرینی ممنوع است

کد خبر 910082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha