بازدید مسئولین از وضعیت خروجی شهر یزد

جمعی از مسئولین از آخرین وضعیت خروجی شهر یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و فرماندار شهرستان یزد از آخرین وضعیت خروجی شهر یزد و مسیر کمربندی یزد به تفت بازدید و دیدن کردند.

در این برنامه که شهردار یزد و برخی از مسئولین ذیربط نیز حضور داشتند؛ مسئولان حاضر از نزدیک بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه نظارت کردند.

نکات ضعف و قوت اجرای این طرح در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین شاهد تشدید محدودیت های ترافیکی در شهر یزد از جمله انسداد راستگرد بلوار باهنر به بلوار کوثر در میدان حضرت امام حسین (علیه السلام)، تشدید کنترل خروجی میدان حضرت امام حسین (علیه السلام) به بلوار کوثر، انسداد مسیر بلوار خیبر و بلوار قائم به بلوار جانباز و انسداد مسیر خیابان هجرت به میدان مرحوم حضرت آیت الله مدرسی هستیم.

لازم به ذکر است که با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، کلیه مسیرهای منتهی به شهرها، روستاها و تفرجگاه های اطراف یزد مسدود است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد و با توجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت کلیه بوستان ها تعطیل است و توقف وسایل نقلیه اطراف پارک ها ممنوع بوده و خودروهای پارک شده توسط راهنمایی و رانندگی پانصد هزار تومان جریمه و به مدت یک ماه توقیف می شوند.

کد خبر 910775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha