برگزاری مسابقات با هدف ماندن یزدی ها در خانه

طرح ها و مسابقاتی با هدف ماندن شهروندان یزدی در منازل از جمله «بازی بازیافت» و «این یزد» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و سازمان مدیریت پسماند این نهاد در ادامه فعالیت‌هایی که برای آموزش پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می شود، طرح «بازیِ بازیافت» را برگزار می کنند.

در این جشنواره که با هدف ماندن شهروندان یزدی در خانه و جلوگیری از خروج از منازل برپا شده است و به ده نفر برگزیده هدایای نفیسی اهداء خواهد شد، علاقه مندان می توانند با خلاقیت و حوصله؛ کاردستی هایی از دور ریختنی ها ایجاد کنند.

علاقه مندان می بایستی عبارت «در خانه می مانیم» را کنار کاردستی های خود بنویسند و تصاویر آثار خود را تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس @yazdfarhang در فضای مجازی ارسال کنند.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «این یزد» با رویکردی متفاوت از سایر مسابقات و جشنواره های عکاسی و در جهت تشویق مردم برای ماندن در خانه کرده است.

موضوع مسابقه عکاسی این یزد، گردشگری خانگی است و شهروندان برای شرکت در این مسابقه باید از در خانه ماندن خود و سوزه های جالب و نابی که در خانه آنها برای عکاسی وجود دارد عکس گرفته و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تصاویر خود را تا 15 فروردین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و اکانت inyazd را نشان کنند و یا اینکه تصاویر خود را به دایرکت این صفحه مجازی ارسال کنند.

کد خبر 911161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha