خروج شهرک های صنعتی اشتهارد از شعاع ۱۲۰ کیلومتری گامی در جهت جهش تولید

شهبازی با اعلام خبر ایجاد اشتغال ۳۰ هزار نفری در اشتهارد گفت: خروج شهرک های صنعتی اشتهارد از شعاع ۱۲۰ کیلومتری گامی در جهت جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، شهرستان اشتهارد یکی از شهرستان های اصلی استان البرز در زمینه صنعتی است که همواره از اهمیت ویژه ای در زمینه بحث اشتغال و درآمدزایی بوده است.

همزمان با روزهای نخست سال ۹۹ یکی از اقداماتی که هیئت دولت به انجام رساند، خروج شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد از شعاع ۱۲۰ کیلومتری به درخواست استاندار البرز بود.

خروج شهرک های صنعتی از شعاع ۱۲۰ کیلومتری به معنای ممنوعیت از مالیات است امری که می تواند در روند تولید و جهش تولید اثرگذار باشد.

در این رابطه « عزیرالله شهبازی» در جمع خبرنگاران گفت: معافیت های مالیاتی و ایجاد تسهیلات برای پیشبرد روند صنعتی در شهرستان اشتهارد زمینه رشد و رونق تولید ملی است.

استاندار البرز افزود: در حال حاضر ۷۰۰ واحد صنعتی در حال فعالیت در این شهرک های صنعتی هستند که بیش از ۳۰ هزار ظرفیت اشتغال را ایجاد می کند.

شهبازی تصریح کرد: کارآفرینان و سرمایه گذاران می توانند این نقطه از استان البرز را که ۱۰ سال معافیت مالیاتی به همراه دارد به عنوان مرکزی برای سرمایه گذاری قرار دهند.

گفتنی است، بحث گمرک، برق، آب و ... در قالب مصوبه ۱۰ ساله دولت در شهرک های صنعتی اشتهارد دیده شده است.

 

کد خبر 911231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha