جشن بزرگ خیابانی میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شهرستان بروجن برگزار می شود

جان شکر گفت: جشن بزرگ خیابانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بروجن برگزار می شود.

«ناصرجانشکر» امروز (شنبه ۱۶ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشن بزرگ خیابانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بروجن برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن افزود: پخش مولودی و شعر خوانی از جمله برنامه های جشن بزرگ خیابانی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در شهرستان بروجن است.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن در طول سال بازوی فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شوند و در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری نقش ویژه ای دارند.

 

جان شکر در ادامه تصریح کرد: کانون های مساجد در برگزاری جشن بزرگ خیابانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان نیز همه اقدامات و برنامه ها را به خوبی تنظیم کرده اند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن افزود: جشن بزرگ خیابانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان روز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه جاری در همه محلات شهر بروجن برگزار می شود.

 

کد خبر 912192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha