یزدی ها فقط یک کیسه زباله را درب منزل قرار دهند

شهرداری یزد از مردم این شهر خواست تا در روزهای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در زمان جمع آوری زباله ها صرفا یک کیسه زباله را به صورت ایزوله شده درب منزل قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ با توجه به شیوع کرونا و لزوم پیشگیری، مقابله و مبارزه با این ویروس از شهروندان یزدی خواسته شده است تا برای شکست کروناویروس همچنان در منازل بمانند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

همچنین با توجه به شیوع این بیماری طبق ابلاغ به شرکت های جمع آوری پسماند خشک، مراجعه به درب منازل برای حفظ سلامت شهروندان یزدی ممنوع است و فقط ماموران جمع آوری زباله های تر طبق معمول و روال رایج راس ساعت 22 به درب منازل مراجعه می کنند و همه زباله ها را با هم جمع آوری می کنند.

شهرداری یزد از مردم این شهر درخواست کرد در این ایام برای کاهش خطر ابتلا به ویروس، حفظ سلامت خود و پاک بانان؛ زباله های تر را قبل از گذاشتن در کیسه زباله کاملاً آب گیری کنید و زباله های خشک مثل مقوا، بطری های پلاستیکی و... را فشرده سازی کرده و همه را با هم در یک کیسه قرار دهند و راس ساعت 22 فقط یک کیسه (ایزوله شده) را درب منزل قرار دهند.

در ادامه نیز از مردم جهان شهر یزد خواسته شده است تا شستن مرتب و صحیح دست ها با صابون و مایع برای مبارزه با ویروس کرونا را فراموش نکنند.

یادآور می شود که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به دلیل پرخطر بودن محیط خلدبرین در جهت حفظ سلامتی شهروندان یزدی، ورود هرگونه وسایل پذیرایی، تجهیزات صوتی و تجمع در این آرامستان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

کد خبر 913363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha