انتظار فرج را باید در اعمال خود نشان دهیم

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: انتظار را باید در عمل و کارهایی که انجام می‌دهیم نشان دهیم و انتظار فرج تنها یک اعتقاد نیست.

«حجت الاسلام محمود عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: نیمه شعبان که مصادف با میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) است برای شیعیان اهمیت دیگری نیز دارد؛ زیرا بهانه‌ای است تا گمشده خود را در روزهایی که قلوب همه مسلمانان از ظلم‌هایی که توسط جنایتکاران در سراسر جهان بر مسلمانان و به خصوص شیعیان روا می‌رود، فریاد بزنند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: امروز نه تنها مسلمانان و شیعیان، بلکه همه مظلومان عالم چشم انتظار مصلح و منجی هستند که با ظهور خود همچون طبیبی دردهای بشریت را درمان کند و مرهمی بر زخم‌های ستمدیدگان باشد که این همان وعده خداوند در قرآن کریم است که زمین در سیطره بندگان صالح خدا قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام عزیزی بیان داشت: وعده پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) به ظهور حضرت حجت، نقطه امید برای همه مسلمانان و مظلومان جهان و همچنین از نعمت‌های بزرگ الهی است زیرا روح امید سبب می‌شود تا جامعه دچار یأس و ناامیدی نشود چرا که بدون تردید شب سیاه بشریت به روز سپید منتهی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز که علم و دانش انسان با آن غروری که داشت در برابر ویروسی بسیار کوچک احساس ناتوانی کرده و بر عجز خود اعتراف کرده است، بشر بیشتر از گذشته به دنبال معنویت است و راه نجات خود را از مسیر دیگری غیر از مادیات جست‌وجو می‌کند و فهمیده است که برای رستگاری راهی جز فرود آوردن سر تعظیم نزد یگانه خالق هستی ندارد.

 

وی عنوان کرد: از همه متدینین و مؤمنین خواستارم که در این شب‌ها و روزهای عزیز با خلوص نیت و قلبی شکسته و خضوع و خشوع در در مقابل پروردگار و با واسطه قراردادن انوار قدسیه ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصاً امام منتظران حضرت بقیه الله الاعظم در منزل و در جمع خانواده و یا در مکانی خلوت متوسل شده و با قرائت ادعیه وارده مخصوصاً دعای کمیل و دعای فرج و برخی ادعیه مأثور از خداوند متعال رفع بلاها و آفات دنیوی و معنوی متوجه به جامعه اسلامی مخصوصاً بلای فعلی عالم‌گیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت نیز دعاگو باشند.

 

کد خبر 914425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha