اجرای طرح نسیم انتظار در بقاع متبرکه و مساجد لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اجرای طرح نسیم بهاری، گفت:چهله مهدوی از شب گذشته ‌آغاز و تا۲۴ ماه مبارک رمضان در مساجد و امامزادگان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام « سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریتطرح نسیم انتظار در استان لرستان برگزار شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امو خیریه لرستان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت نیمه شعبان با اجرای چهار برنامه و در قالب نسیم انتظار در استان اجرایی شده است.

 

وی ادامه داد: در برنامه نخست، شب میلاد همزمان با سراسر کشور از امامزادگان و مساجد استان زیات آل یاسین پخش شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی افزود: در برنامه دوم امروز و همزمان با روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت دعای پرفیض ندبه برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در برنامه سوم این طرح، یک کاروان شادی بدون حضور مردم در خیابان های شهرهای استان حرکت می کند و مردم می تواند از پنجره های منازل خود جشن میلاد را مشاهد کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: در برنامه آخر طرح چله مهدوی در استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام طباطبایی اذعان داشت: چله مهدوی از شب میلاد امام زمان(عج) تا 24 ماه مبارک رمضان زیارت عاشورا از امامزادگان به صورت روزانه پخش خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: برنامه های چهارگانه طرح نسیم انتظار به صورت همزمان در سراسر استان، بقاع متبرکه و مساجد استان برگزار می شود.

کد خبر 914536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha