همراهی اعضای کانون وفا با مدافعان سلامت؛ از ضدعفونی کردن محلات تا تهیه و توزیع ماسک

حجت‎‌الاسلام متقدمی با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی هنری وفا برای مقابله با کرونا، گفت: اعضای این کانون همراه با بسیج مسجد وفا شب‌ها به سم‌پاشی محلات ۱۷ شهریور، شوش، شبیر و تیردوقلو اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «حجت الله متقدمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه راه اندازی سامانه بچه های مسجد زمینه تبادل تجارب، ایده ها و تولیدات کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کرده است، اظهار کرد: همین سامانه انگیزه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری را برای سامان دهی و افزایش برنامه هایشان را تقویت کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری وفا در جوار مسجد وفا (واقع در تهران، خیابان شهید بروجردی) افزود: اعضای این کانون در حوزه های مختلف به ویژه قرآنی و علمی موفقیت های بسیار به دست آورده اند.

 

وی در ادامه به فعالیت های کانون فرهنگی هنری در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ما خود را سربازان ولایت فقیه می دانیم و هر جا که مقام معظم رهبری امر بفرمایند با جان و دل حضور می یابیم که دفاع از مردم در برابر این ویروس از جمله آنها است.

 

متقدمی اضافه کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری وفا همراه با بسیج مسجد وفا شب ها به سم‌پاشی محلات ۱۷ شهریور، شوش، شبیر و تیردوقلو اقدام می کنند و این کار را با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام می دهند.

 

وی گفت: توزیع ماسک، دستکش و سایر اقلام بهداشتی و ضدعفونی از کارهای دیگر کانون فرهنگی هنری وفا در دفاع از سلامت مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری وفا در ادامه با بیان اینکه گروه های جهادی مساجد، هیئت ها و حوزه  های علمیه به صورت خودجوش در اجرای طرح مقابله با کرونا به مسئولان کمک کرده اند، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا به دوستان و دشمنان نشان داد ملت ما در هر حالی آماده جهاد و ایثار است.

 

کد خبر 914884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha