برگزاری آزمون ورودی مدارس علمیه جدیدالتاسیس در سراسر کشور

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: آزمون ورودی مدارس عملیه خواهران جدیدالتاسیس جمعه 25 آذر در سطح 500 دواطلب تحصیلات حوزوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن محدث در رابطه با آزمون ورودی مدارس جدید التاسیس تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به خبرنگار شبستان گفت: آزمون ورودی 9 حوزه علمیه جدید التاسیس در مقطع سطح 2(کارشناسی) روز جمعه 25 آذر ماه برگزار شد که بیش از  500 داوطلب، متقاضی شرکت در این آزمون شرکت کردند.
وی ظرفیت پذیرش این مدارس را 270 نفر ذکر کرد و ادامه داد: مدارس علمیه جدیدالتاسیس، متقاضیان را با مدرک دیپلم جذب می‌کنند.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران محل استقرار این مدارس علمیه را شهرهای اهر، آذرشهر، میانه و هشترود در استان آذربایجان شرقی، بندرلنگه در استان هرمزگان، کاشان در استان اصفهان، خاتم(هرات) در استان یزد، سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و نورآباد در استان لرستان ذکر کرد.


وی با بیان این موضوع که آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اردیبهشت‌ماه هر سال برگزار شده و سال تحصیلی آنها نیز در هفته پایانی شهریور آغاز می‌شود، یادآور شد: با توجه به برگزاری آزمون ورودی  این مدارس جدیدالتاسیس در 25 آذر، سال تحصیلی آنها نیز همزمان با نیمسال دوم تحصیلی سایر مدارس علمیه، 17 بهمن‌ماه آغاز می شود.
حجت‌الاسلام محدث زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی مدارس علمیه جدیدالتاسیس را 9 دی‌ماه اعلام کرد و افزود: پذیرفته‌شدگان این مرحله، می بایست از 10 تا 22 دی‌ماه در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس را هفتم بهمن‌ماه اعلام کرد.

پایان پیام/

کد خبر 91510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha