آغاز ترخیص قطعی کالااز بندر خشک پیشگامان کویر یزد

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از استقرار گمرک و شروع ترخیص قطعی کالا از این بندر تعاونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، با تکمیل فاز نخست بندرخشک پیشگامان در مرکز جغرافیایی کشور در استان یزد و بهره برداری کامل از پایانه حمل ریلی در این بندر تعاونی، امکان ترخیص قطعی کالای تجار و بازرگانان از گمرک بندرخشک پیشگامان فراهم شده است.

محمدرضا شهسواری با بیان این که کلیه امکانات و شرایط لازم جهت حمل کالای تجار از بنادر دریایی کشور به بندرخشک و ترخیص آن از گمرک مهیا گردیده است افزود: بازرگانان پس از ترخیص کالای خود می توانند از خدمات انبارداری، سردخانه ای و حمل ریلی و جاده ای بندرخشک پیشگامان با شرایط و تعرفه مطلوب استفاده کنند.

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان به تفاهم کشتیرانی جمهوری اسلامی و بندرخشک به منظور دپوی کانتینر خالی در گمرک اشاره کرد و این امکان را در راستای تسهیل جابجایی و حمل کالای بازرگانان دانست.

شهسواری استقرار گمرک به منظور ترخیص قطعی کالا در بندرخشک را زمینه ساز سهولت در ترخیص کالا و ارسال از مرکز کشور به کلیه مقاصد داخلی و خارجی دانست و ابراز امیدواری کرد صادرات کالا به کشورهای همسایه از بستر فراهم شده در بندرخشک پیشگامان شتاب بیشتری بگیرد.

 

کد خبر 916094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha