تلاش پیشگامان مدافع سلامت جامعه ستودنی است/ بیرون آمدن از خانه را به حداقل برسانیم

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دعا و عبادت خداوند متعال یکی از سلاح های مومنان در برابر بلاهاست، گفت: پرستاران، پزشکان و کادر درمانی مجاهدان جبهه مقابله با شیوع کرونا در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شامگاه امروز( اسفند) در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره با آیات و روایت اسلامی، اظهار کرد: بلاها هشدارهای تربیتی هستند که انسان را به خداوند متعال نزدیک کند و در چنین  زمان هایی باید برای رفع بلا  با دعا و عبادت به خداوند متوصل شد.

 

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه برای قطع زنجیره بیماری  کرونا که جامعه را درگیر کرده است علاوه بر رعایت نکات بهداشتی باید به تقویت بنیه معنوی جامعه توجه کرد، افزود: دعا و عبادت خداوند متعال یکی از سلاح های مومنان در برابر بلاهاست، دعا سپر مومن است و موجب نجات انسان از گرفتاری ها می شود.

 

وی با  تاکیذ بر اینکه در دعا کردن همه آحاد جامعه را به یاد داشته باشید برای رفع بلا از جامعه اسلامی دعا کنید، ابراز کرد: در دعا، انسان در برابر مشکلاتی که پیش می آید و در برابر خداوند متعال، اظهار عجز می کند و از خداوند متعال درخواست می کند که مشکلاتش مرتفع شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره یه اینکه ضرورت دارد در کنار عمل به توصیه های بهداشتی، ارتباط با خداوند متعال را در قالب دعا تقویت کرد، گفت: تلاش دشمنان در راستای تغییر باورها و ارزش های جامعه اسلامی است و در این مدت هجمه رسانه ای غیر طبیعی در بحث شیوع ویروس کرونا علیه ارزش ها و اماکن اسلامی از سوی دشمنان صورت گرفت.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی مجاهدان جبهه مقابله با کرونا هستند، یادآور شد: قدر نعمت های  آشکار و پنهانی که خداوند به ما ارزانی کرده است را بدانیم، شکر این نعمت ها را به جا آوریم و قدر در کنار هم بودن را بدانیم.

 

وی تاکید کرد: همکاری مردم با مسولان و دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا ضروری است، در عرصه مقابله با شیوع کرونا باید بسیج همگانی داشته باشیم و برای قطع زنجیره کرونا، توصیه ها و برنامه های قرارگاه بهداشتی که مقام معظم رهبری دستور فرمودند لازم است اجرایی شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است و بیرون آمدن غیرضروری از خانه را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: از پیشگامان مدافع سلامت جامعه قدردانی می کنم، به شهدای عرصه سلامت جامعه درود می فرستم و انتظار می رود مردم عزیز توصیه های مسولان ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

کد خبر 904680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha