اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی در یزد / توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی

کاظمی با اشاره به اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی در یزد گفت: ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان شهرستان یزد توزیع می‌شود.

محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه به اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی در یزد گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک مومنانه وارد عمل شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد اضافه کرد: در این خصوص اوقاف شهرستان یزد با تخصیص بیش 8 میلیارد ریال اقدام به تهیه و توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی و بن خرید کالا برای اقشار آسیب پذیر کرده است.

وی ارزش هر بسته را 2 میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد و افزود: خانواده های نیازمند و مستضعف از سوی مراکز افق در امامزادگان مقدس شهرستان یزد شناسایی و این بسته‌ها بین آنها توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد به وضعیت اقتصادی مردم در شرایط کنونی اشاره و اضافه کرد: در این شرایط که بیماری کرونا نیز سبب کاهش درآمد مردم شده و با نزدیکی به ماه مبارک رمضان شاید خانواده های زیادی برای خرید مایحتاج مورد نیاز خانوار با مشکل روبه رو شده باشند، امیدواریم که توزیع این بسته‌ها بتوانیم بخشی از آلام این مردم را کاهش دهیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها از طریق مراکز افق امامزادگان سید گلسرخ (ع)، سید جعفر محمد (ع)، ابوجعفر محمد (ع)، شاهزاده فاضل (ع)، سید نصرالله (ع)، سید فتح الدین رضا (ع) و سید الصحرا (ع) توزیع می‌گردد.

کد خبر 917712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha