نرم‌افزار «ره‌توشه»  برای تبلیغ مجازی مهدویت در ماه رمضان، عرضه می‌شود

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به تعطیلی اعزام مبلغ مرکز تخصصی مهدویت در ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع کرونا، گفت: نرم افزار تبلیغی «ره‌توشه» ویژه مبلغان، ائمه جماعات، ائمه جمعه و مشتمل بر موضوعاتی همچون منابر و آیات مهدوی عرضه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نصوری» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت  خبرگزاری شبستان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، ترم دوم سال تحصیلی 98-99 در مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به صورت مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: استادان مرکز مطابق برنامه، آموزش ها را ضبط کرده و هر روز بارگذاری می کنند. اگرچه این شیوه، کیفیت جلسات حضوری را ندارد اما خوشبختانه کار با آن پیش رفته و عقب نمانده است.

 

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت درباره برنامه های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی اعزام مبلغ مرکز در ماه مهمانی خدا به دلیل شیوع ویروس کرونا، نرم افزار تبلیغی «ره‌توشه» ویژه مبلغان، ائمه جماعات، ائمه جمعه و فعالان فضای مجازی طراحی شده و قبل از ماه مبارک رمضان با قابلیت نصب روی گوشی های اندروید به مبلغان عرضه می شود.

 

وی درباره محتوای این نرم افزار تبلیغی بیان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است تفسیر یک آیه مهدوی از هر جزء قرآن و نیز توجه مناسبت های متعدد در این ماه همچون سالروز ولادت امام حسن(ع) و وفات حضرت خدیجه(س) به عنوان الگوی زن منتظر، در این نرم افزار لحاظ شده است.

 

حجت الاسلام نصوری تصریح کرد: منابر مهدوی، روز قدس و نقش بیت المقدس در مهدویت و عصر ظهور، دعای افتتاح که انشای امام عصر(عج) است و شهادت مولای متقیان امام علی(ع) و بیانات مهدوی ایشان نیز در ره‌توشه تبلیغ مهدوی ماه مبارک رمضان قرار دارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سبک زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی انسان منتظر در عصر حاضر، تفسیر سوره مبارکه اسراء به مناسبت سالروز معراج پیامبر(ص)، توجه به 17 ماه مبارک رمضان به عنوان سالروز ساخت مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(عج)، مقالات مرتبط با اماکن مهدوی و بخش کودکان و نوجوانان نیز در «ره‌توشه» پیش بینی شده است.

 

کد خبر 917897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha