لزوم استفاده از زبان هنر برای فرهنگ سازی فاصله گذاری اجتماعی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به لزوم استفاده از زبان هنر برای فرهنگ سازی فاصله گذاری اجتماعی، گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند رسانه‌های استان نیازمند تولید محتواهای جدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید موسی حسینی کاشانی» امروز (دوشنبه 1 اردیبهشت) در جلسه «شورای اطلاع‌رسانی استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات و اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در مقابله با کرونا بیان داشت: در رابطه با طرح فاصله‌گذاری هوشمند رسانه‌های استان نیازمند تولید محتواهای جدید و تبیین و تشریح دقیق آن و بیان تفاوت آن با فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر این که برای تبیین و فرهنگ‌سازی فاصله‌گذاری هوشمند از زبان هنر و قالب های مختلف هنری استفاده خواهد شد، یادآور شد: ما به نوبه خودمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای این منظور تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

وی در ادامه یادآور شد: در رابطه با خنثی سازی عملیات روانی دشمن در مساله فاصله‌گذاری هوشمند و بازگشایی اصناف نیز نیازمند کارهای حرفه ای رسانه ای هستیم و نباید از آنها غفلت کنیم.

 

حسینی کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: عدم شفافیت لازم در ارائه آمارهای مربوط به غربال گری، خوداظهاری و غیره یکی از مشکلات رسانه‌های قم در انعکاس صحیح اخبار است که این مسأله نیز باید اصلاح شود.

کد خبر 918411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha