خیمه های افطاری در ابوظبی به دلیل کرونا لغو شد

شهرداری ابوظبی صدور مجوز برای برپایی خیمه های رمضانی را به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، شهرداری شهر ابوظبی صدور مجوز برای برپایی خیمه ها و نشست های رمضانی  از جمله خیمه های افطاری برای روزه داران را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

 

روزنامه الرؤیة  دراین باره گزارش داد: شهرداری شهر ابوظبی، صدور مجوز را در چارچوب تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا(کووید 19) متوقف کرده است و از هرگونه تجمع جلوگیری می کند.

 

این روزنامه اعلام کرد: همه خدمات که به تجمع افراد منجر می شود، مانند خیمه های مناسبتی، رزرو سالن های عروسی به حالت تعلیق درآمده است تا مردم به مانند گذشته نتوانند از طریق سامانه هوشمند « SmartHub » این خدمات را درخواست کنند.

 

شهرداری ابوظبی در 15 مارس 2020 میلادی، تصمیم تعطیلی سواحل و بوستان های این شهر و اطراف آن را اعلام کرد و قرار شد این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد. این تصمیم درچارچوب حمایت از سلامت افراد جامعه و بهداشت عمومی آنها اتخاذ شده است.

 

این شهرداری، پویش های آگاهی بخشی و آموزشی را درباره ویروس کرونا برگزار کرده است. هدف از برگزاری این پویش ها، آموزش به کارگران پاساژهای تجاری، سوپرمارکت ها، بقالی ها، بازارهای میوه و تره بار و مواد غذایی در ابوظبی است.

 

شهرداری ابوظبی همچنین خدمت دیگری را برای همه شهروندان اماراتی فراهم کرده است تا از طریق ثبت نام در سامانه « SmartHub» بتوانند با پرداخت الکترونیکی کالاهای خود را خریداری کنند.

 

کد خبر 918415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha