رسانه ها رعایت پروتکل های بهداشتی را فرهنگ سازی کنند

اروجی با بیان این که رسانه ها رعایت پروتکل های بهداشتی را فرهنگ سازی کنند، گفت: باید تدبیری در استان صورت بگیرد که مصوبات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل به اجرا درآید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محسن اروجی» امروز (دوشنبه 1 اردیبهشت) در جلسه «شورای اطلاع‌رسانی استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت های لازم برای مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: رسانه‌ها برای کمک به سلامت جامعه در مسیر مطالبه گری اجرای پروتکل‌های بهداشتی حرکت کنند.

 

مدیرکل ستاد بحران استان قم در بخش دیگری از این جلسه بیان کرد: باید تدبیری در استان صورت بگیرد که مصوبات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل به اجرا درآید.

 

وی خاطرنشان کرد:مدیریت افکار عمومی در قم برغم تمام قم هراسی ها و شایعاتی که وجود داشت در بهترین حالت شکل ممکن مدیریت شد و همچنین ذکر این نکته لازم است که سرمایه اجتماعی در قم بیشتر از سایر استانهای کشور و نباید در مسیر از دست دادن اعتماد اجتماعی حرکت کنیم.

 

اروجی با تأکید بر این که برای پروانه دار شدن اصناف غیرمجاز قم باید بروکراسی های اداری برای ثبت‌نام آن‌ها در سامانه سلامت از بین برود، خاطرنشان ساخت: این مسأله نیازمند همت جدی همه اصناف قم و فرهنگ سازی برای این منظور است.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برای جلوگیری از روزه خواری علنی در سطح شهر نظارت و سخت گیری های نیروی انتظامی در ماه رمضان افزایش خواهد یافت و این مسأله را با جدیت باید دنبال کرد.

کد خبر 918427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha