مساجد استان قم باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اقدامات همگانی را برای ریشه کن سازی ویروس کرونا لازم برشمرد و گفت: مساجد استان هم از جمله مراکزی است که باید اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام  «علی فتحی» امروز (دوشنبه 1 اردیبهشت) در جلسه «شورای اطلاع‌رسانی استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت مساجد استان قم در ماه رمضان با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: تعطیلی مساجد در ماه رمضان مطرح نیست و صرفا کاهش تجمعات و جلوگیری از ازدحام در این مراکز مذهبی در دستور کار قرار دارد که این مسأله را دنبال می کنیم.

 

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان نیز خاطرنشان ساخت: برای اجرای طرح مواسات اسلامی و کمک‌های مومنانه جلسات مختلفی با ائمه جماعات در حال برگزاری است تا بتوانیم این طرح را عملیاتی کنیم.

 

وی با اشاره به لزوم پرهیز از تجمعات به جهت جلوگیری از کرونا عنوان داشت: همچنین در رابطه با شکل فعالیت هیات های مذهبی نیز تلاش بر کاهش تجمعات و تغییر فعالیت آن‌ها به سوی کارهای فرهنگی و خیر خواهانه است.

 

حجت الاسلام فتحی در پایان اقدامات همگانی را برای ریشه کن سازی ویروس کرونا لازم برشمرد و یادآور شد: مساجد استان هم از جمله مراکزی است که باید اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کنند و به قطع زنجیره انتقال کرونا از این طریق کمک کنند.

کد خبر 918450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha