پروژه های اولویتی عمرانی در شیراز بررسی می شوند

قائدی گفت: کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری شیراز را برای بررسی بیشتر در اولویت قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی» از به اجرا درآمدن پروژه های عمرانی اولویت دار در شهر شیراز، گفت: در بررسی های انجام شده در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، 20 پروژه عمرانی شهرداری شیراز برای بررسی بیشتر در اولویت قرار داده شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این پروژه ها با توجه به نیازهای شهری در اولویت قرار داده شده تا بودجه موجود به آنها تعلق بگیرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، چپگرد صدرا، تقاطع «کوثر» خلیج فارس، کنار گذر و زیرگذر «نیایش»، اصلاح هندسی میدان «مطهری»، تقاطع رحمت، تعریض پل «سلمان فارسی»، تقاطع «باهنر- پاسداران» و ... در اولویت طرح های عمران شهری شیراز در سال جاری قرار می گیرند.

قائدی با اشاره به رسیدگی به وضعیت تردد وسایل نقلیه از دروازه قرآن، بیان کرد: شورای ترافیک استان و شهرداری شیراز، ممنوعیت تمام وقت ورود وسایل نقلیه سنگین از این ورودی را پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 918560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha